Fotografia reklamowa działa na odbiorcę
30 stycznia 2014Fotografia reklamowa działa na odbiorcę znakomicie. Wpływa na odbiór rzeczywistości oraz zachęca do zakupów.
Fotografia reklamowa zapada w pamięć i sprawia, że konsument ma ochotę na dany zakup lub absolutnie jej nie ma. Potrafi oburzać, zachwycać, odrzucać, wywierać pozytywne lub negatywne wrażenie – czasami szokuje i taka jest siła jej przekazu. Siła rażenia fotografii reklamowej jest ogromna. Wiemy o tym doskonale jako konsumenci. Fotografia reklamowa może być dziełem sztuki – zachęca, kreuje rzeczywistość, budzi pragnienia. Taką fotografię potrafią zrobić jedynie profesjonaliści.
Laik nie jest w stanie tak operować światłem oraz obiektem, aby stworzyć dobrą, profesjonalną fotografię reklamową. Często portret modelki czy modela oraz hasło reklamowe tworzą spójną, zapadającą w pamięć całość.
Fajny art, lecz czytałem ciekawsze.
także wpisze zapisek. Fajna stronka. Pozdrawiam
Gratulacje!! Ciesz tyle danych, że jest rzeczywiście fascynująca i instruktażowe, ta strona !! Naprawdę zadowolony, że znalazłem go !!